Mai protesteaza careva ?

27 11 2009


Acțiuni

Information

11 responses

27 11 2009
Koli

Da, la tribunal. Am dat in judecata.

30 11 2009
Koli

Da, am dat in judecata Prefectura/Guvernul

1 12 2009
Koli

Da, eu am dat in judecata

2 12 2009
Koli

da

19 12 2009
mitica

In Italia taxa auto se plateste cel mult 500 Euro, pentru orice tip de Masina, si indiferent de capacitate cilindrica in ROMANIA SUNT NUMAI HOTI .

28 12 2009
MuieTariceanu&BrentVal..

Sa moara Tariceanu si sa se aleaga prafu de partidul lui si de toti porcii care au pus taxa asta spurcata!Sa se duca unde au prezis comunistii:(La groapa de gunoi a istoriei) acolo unde sta hoitul PNT-CD.

28 12 2009
MuieTariceanu&BrentVal..

Muie Tariceanu ,multa muie jegosului de Brent Valmar, pe care nu il pomeneste nimeni dar are influenta si interes ,mortii lui de jidan jegos!

7 01 2010
ady

muie la toti care au contribuit la introducerea acestei taxe nenorocite

21 01 2010
TNT ORADEA

Sa traitzi bine!!!!Va mai amintitzi de acel miting impotriva taxei auto??? la care am participat si eu (13 dec 2008),asa ca ieri am fost chemat la politie in calitate de faptuitor,adica am blocat cu masina drumul public prin urmare s-a inceput urmarirea penala….deci sunt pasibil nde amenda penala sau parnaie.De ce??? Pt ca am avut curajul sa iesim pe strada sa ne exprimam opinia asa ca in demoratie,nu sa ne bage frica in noi ca pe vremea lui Ceasca . CICA ORDIN DE SUS SI ASTA DUPA ALEGERI…SA-I SODOMIZEZ PE TOTI ACEI CARE L-AU ALES PE BASESCU…

29 01 2010
doru

ar trebui scoasa de tot taxa de anmatriculare pentru ca masinile de dincolo sunt mult mai anregula decat jafurile alea de dacii din anii 70

1 03 2010
9000cse

Care are o masina cu nr straine , si i-a expirat asigurarea , itp etc si nu are bani pt a plati taxa asta imputita , exista o solutie ! Intocmiri si prelungiri asigurari , ITP , procuri etc pt masini cu nr straine la preturi foarte convenabile ! Sa puteti circula incontinuare linistiti fara a plati taxa de inmatriculare ! YD Yahoo : adutu01@yahoo.com pt mai multe detalii !ITALIA SPANIA , OLANDA , BELGIA , GERMANIA , AUSTRIA , FINLANDA , SUEDIA , LUXEMBOURG , SUEDIA , UKRAINA ETC ! 100% convenabil ! sau 0743878327

Lasă un răspuns

