Doare rău…

19 03 2009

Pe mine nu ma crede nimeni ….dar uite un om in aceeasi situatie ca mine : Lucian Stanciu

Da, am ajuns azi în România! Mult mai târziu decât credeam. Deva are, de fapt, o distanţă faţă de Szeged de cca 350 de km. DacĂ de la Westendorf până la Szeged am făcut cca 8 ore pe 900 de km, de la SZeged la Deva am făcut 7 ore!!!!
De 4 luni nu am mai călcat în România! SuficIent pentru ca în momentul în care am avut neşansa să calc din nou PE MPĂMÂNTUL PATRIEI DRAGI să încep să înjur!
Şi am înJurat rău, chiar spunând cuvinte pe care le credeam că le-am uitat. I-am înjurat pe Băsescu, pe Berceanu, pe toţi miniştrii post revoluţionari ai transporurilor şi costrucţiilor. Este inadmisibil să plăteşti o rovignetă, aică o taxă pentru aberaţiile numite drumuri. Cum am maşină cu număr de Austria am plăti 4 uro pentru 7 zile!!!
Pentru ce? Nu suma e problema, problema e că am dat 4 euro şi am făcut o oră de la graniţă la Arad! 50 de km!!! Abject!
Mi-au trecut prin cap toţi Dumnezeii şi să nu fi dat domnul să fi fost prin faţa mea atunci vreun bercean sau cum s-or fi numit toţi minişrii transporturilor până acum!
Am intrat după 4 luni de viaţă normală într-un căcat de ţară! ABIA AŞTEPT SĂ SCAP DE CETĂŢENIA ROMÂNEASCĂ!!!!!!!! Detali şi foto mâine!

Acțiuni

Information

Lasă un răspuns

